Πέμπτη 6 Νοεμβρίου 2014

Μια όμορφη κουβεντούλα με τον Δήμο Αναστασιάδη!

Share it Please


·         Από πού ξεκίνησε ο Δήμος Αναστασιάδης;

Γεννήθηκα στην Κατερίνη μεγάλωσα και πήγα σχολείο εκεί. Αργότερα πέρασα στο ΤΕΙ Κοζάνης στο Τμήμα Βιομηχανικού Σχεδιασμού. ΔΕ άντεξα πολύ εκεί, στον ενάμιση χρόνο έφυγα για την Αθήνα γιατί αυτό που με τραβούσε ήταν η μουσική και ήθελα να ασχοληθώ με αυτό.



·         οι γονείς σας, σας προέτρεψαν να ασχοληθείτε με τη μουσική; Πότε παραδέχθηκαν ότι η επιλογή σας ήταν σωστή;

Αρχικά όχι αλλά ήταν τόσο ξεκάθαρα τα πράγματα που ήρθαν κοντά στις επιλογές μου. Όταν βλέπεις ότι το παιδί σου βρήκε αυτό που του δίνει ζωή, χρήματα και την ανεξαρτησία του πιστεύεις σε αυτό, πας κοντά του και το βοηθάς όσο και όπου μπορείς, έτσι έκαναν και οι δικοί μου. Ανέκαθεν έβλεπαν ότι η μουσική είναι αυτό που μου δίνει ζωή, δεν πρέπει να κρύβεις αυτά που αγαπάς αλλά να τα στηρίζεις.

·         ποιο τραγούδι σας, σας έχετε ξεχωρίσει;

Δεν μπορώ να ξεχωρίσω κάποιο. Είναι τόσο πολλά και όμως  το κάθε ένα είναι διαφορετικό για εμένα.


·         θα χαρακτηρίζατε τον Δήμο ευαίσθητο;
Ναι! Αν και αυτό είναι κάτι που δεν μπορείς να το αναγνωρίσεις ο ίδιος στον εαυτό σου, πρέπει να το διακρίνουν οι άλλοι σε εσένα, ίσως αυτό είναι η ευαισθησία . Ωστόσο από τα όσα ακούω από τους κοντινότερούς μου, ναι, θεωρούμαι ευαίσθητος.


·         παραδίνεστε σε έναν έρωτα;
Ίσως να είναι αμέλεια να παραδίνεσαι σε έναν έρωτα αλλά ναι, το κάνω! Μου αρέσει να αφήνομαι μέσα σε μια σχέση. Παραδίνομαι στη σύντροφό μου, την αφήνω να με «διαχειρίζεται», εμένα, τις σκέψεις μου. Μου είναι δύσκολο αλλά προσπαθώ όσο μπορώ να κρατάω και κάποια πράγματα για τον εαυτό μου, τα βαθιά μου μυστικά.

·         τι ήταν αυτό που θα σας έκανε να αποσυρθείτε από τις μουσικές σκηνές;

Πάντα υπάρχει κάτι μεγαλύτερο από αυτό που ζεις τώρα, αλλά δεν μπορώ να ξέρω τι είναι αυτό. Αυτό που έχει τον πρωταρχικό ρόλο στη ζωή μου τώρα είναι η μουσική μου. Αν όμως φτιάξω την οικογένειά μου και αποφασίσει να πάει κάπου που δεν το είχα φανταστεί εκεί ίσως να τα εγκατέλειπα, αλλά και πάλι πιστεύω θα έβρισκα τον τρόπο!


·         τι εντυπώσεις σας έχει αφήσει η συμμετοχή σας στο The Voice;

Ήταν μια όμορφη στιγμή της ζωής μου. Ωραία εμπειρία, ωραίοι άνθρωποι και κυρίως παιδιά που ζούσαν το όνειρό τους. Έδωσα μερικές από τις γνώσεις μου, σχετικά πάντα με τη μουσική και πιστεύω να βοήθησα.



·         θα μπορούσατε να πείτε σε έναν νέο πως δεν έχει καλή φωνή και να ασχοληθεί με κάτι άλλο;

Ποτέ! Δε θα μπορούσα να το κάνω αυτό σε έναν άνθρωπο. Στο The Voice δεν είχα καμία σχέση με την κριτική. Δεν είναι στο χαρακτήρα μου, το τελευταίο πράγμα που μπορώ να κάνω είναι να κρίνω τους ανθρώπους. Δεν μπορείς να ξέρεις τι κρύβει κανείς μέσα του. Υπάρχουν πολλά παραδείγματα που δεν μπορούσες να διακρίνεις το ταλέντο τους αλλά αποδεικνύουν  στη συνέχεια ότι μπορούν.

·         Το ότι αδυνατείτε να πείτε σε ένα παιδί να ακολουθήσει άλλο δρόμο είναι γιατί δυσκολευτήκατε κι εσείς;

Η αλήθεια είναι ότι δε βρήκα και στρωμένα κόκκινα χαλιά. Η μεγαλύτερη προσπάθεια είναι του εαυτού μας. Πρέπει να πιστέψεις πρώτα στον εαυτό σου και μετά να ζητήσεις από τους άλλους να πιστέψουν σε εσένα. Πιστεύω πως πρέπει να ακολουθείς τα «θέλω» σου κι αν κάνεις κάτι που δεν πήγε τόσο καλά όσο περίμενες θα λες τουλάχιστον ότι το προσπάθησες. Δεν παρατάς τη μάχη σου στην  πρώτη δυσκολία.

·         στις 22/9 κυκλοφορεί ο νέος σας δίσκος, τι περιέχει;

Είναι ένας ιδιαίτερος δίσκος. Μέσα στις επόμενες ημέρες θα κυκλοφορήσουν τα πρώτα τραγούδια. Ο δίσκος έχει πολλές εκπλήξεις, νέα κομμάτια, νέα είδη τραγουδιών σε μεγάλη ποσότητα. Εκτός από τη μουσική που συνηθίζω να επιμελούμαι ο ίδιος στους δίσκους μου, στον συγκεκριμένο έχω γράψει και τους στοίχους σε δυο τραγούδια.  Ένα από τα ιδιαίτερα τραγούδια που θα περιέχει ο δίσκος είναι το «Αχ Ελένη»  σε συνεργασία με τον Χρόνη Αηδόνη.

·         Να περιμένουμε κάτι άλλο από εσάς;
Ναι. Θα κάνω την μουσική ενορχήστρωση στο Rocky Horror Show του Κωνσταντίνου Ρήγου καθώς επίσης την πρώτη εβδομάδα ρου Νοέμβρη θα πραγματοποιήσω 8 εμφανίσεις στον Σταυρό του Νότου.


*Το άρθρο δημοσιεύθηκε στο περιοδικό ADORE της Εφημερίδας ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ της Θεσσαλονίκης.

Followers

Instagramm

Follow The Author